miercuri, 12 noiembrie 2008

McDonald`s, o servire impecabila!


Acestia sunt viitorii conducatori ai lumi! nu iti vine sa crezi cat de inconstienti trebuie sa fie parinti ca sa isi lase copii sa manance la astfel de fast fooduri care creaza si dependenta dar in principiu factorul daunator este OBEZITATEA. Oricum vroiam sa va povestesc despre altceva. Acuma cateva zile am fost cu colegii mei la Mc unde am descoperit generozitatea celor care servesc acolo. Noi ne gandeam sa platim cu cardul ca sa nu mai stricam banii pe TOT FELU DE PROSTII.
Mc angajat:buna seara cu ce va pot servi ?
Noi: 2 ceaiuri
Noi:am putea plati cu cardu`?
Mc angajat: da cum sa nu!
Noi:okey (si ii dau cardul)
Angajatul merge putin mai incolo iar un alt coleg spune pe un ton foarte amabil niste cuvinte care cred ca i-a lasat masca pe cei mici care mai erau acolo”Ce powla mea astazi toti vor sa plateasca cu cardu…?”
Ca sa vedeti si voi cu ce fel de oameni avem de-a face prin capitala Europeana Bucuresti.

Niciun comentariu: